INSTAGRAM

sunnuntai 4. tammikuuta 2015

MAAILMAN PARAS SYNTTÄRILAHJA

Vietettiin mun 17 vuotis synttäreitä yhdessä Siiri N'än perheen kanssa Miamissa ja nyt jaetaan kyllä synttärilahjojen maailmanmestaruustitteliä! Kuka tahansa voi ostaa sulle Rolexin, timantteja tai vaikka Lamborghinin (krhm.. jos on rahaa), mutta musta hienoimpia on just ne mihin on käytetty aikaa ja ajatuksia, eikä napattu kaupan hyllyltä jotain varman päälle kivaa. Tä lahja oli just sellanen ja oon niin kovin onnellinen että mulla on maailman paras paras ystävä (makes sense? :-D).
Siiri oli siis tehnyt kassin täyteen "Avaa tämä kun.." kuoria ja noitahan oli ikävuosien mukaan 17, mikä teki jutusta vielä hauskemman. Ekan sain avata jo samana iltana ja sieltä paljastu kirjeen lisäksi muistitikku jonka sisällön tsekkasin illalla hotellille päästyä. Siiri oli muokannut videon kaikista mun/meidän kuvista ja videoista joita oon lähetellyt Wapissa.
Onnekseni lauantai oli jo tänään eikä mun tarvinnut odottaa kauempaa tän avaamista, osasin nimittäin arvata mitä kuori sisältää ja oon kaivannu suomalaista karkkia niin kovaa. Muutenkin oon ollu aika mestari tunnustelemaan noiden sisältöä ja oon jo lajitellut että mitkä tuun avaamaan vielä Amerikassa (2 viikkoa jäljellä, iiks) ja mitkä Suomessa, heh. Tässä siis ihan mahtava lahja kaverille jos ideat on vähissä! 
Muistan kun Espanjassa kaksi kesää sitten lentokentällä itkettiin silmät päästä kun tiedettiin että jäljellä on vielä kaksi viikkoa ennen kun Siiri palaa Suomeen ja nähdään taas, mutta eilen hypittiin tyyliin ilosta kun lähdettiin eri suuntiin. Niin se vaan on että 2 viikkoa tuntuu hurjan lyhyeltä neljän kuukauden rinnalla. 

XOXO SS

7 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Juups :-) Mut pistettiin eskarissa jo 97'jen kanssa ja siitä sitte vuoden aikasemmin kouluun. Oon syntynyt 2.1.98

      Poista
  2. ihana lahja! ja tuntuu että tää aika kun oot oollu (oot) Amerikassa on menny toosi nopeesti :D Varmaan ollu jännä ja hieno kokemus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis voi että sä olet oikeessa!! Oon miettiny itekki että mihis hittoon ne neljä kuukautta katos? :-D

      Poista
  3. eii, aivan ihana lahjaidea!! pistättekö pahaksenne jos kehitän itsekkin jotain ton tyyppistä jollekkin lahjaksi..? :)

    ja mustakin tuntuu, että tää puol vuotta mitä oot siellä amerikassa ollut, niin on mennyt ihan sairaan nopeesti :D vastahan mä luin postauksia siitä kun oot lähössä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eii tietenkään, pistetään hyvä kiertämään ;-)

      Mä tiedän, mulla on ihan samat fiilikset ja nyt enää 10 päivää jäljellä?! Ihanaa että oot roikkunu noinkin kauan mukana <3

      Poista
  4. Ei vitsi ihana lahjaidea! Tommosen mäkin vastaanottaisin mielelläni!

    VastaaPoista