INSTAGRAM

keskiviikko 16. syyskuuta 2015

SYNTTÄRIKUTSUILLA

XOXO ss
Mun lauantai alkoi herätyksellä jo kello 7 ja nousin saman tien leipomaan pullia. Siitä sitten jauhot mekon helmalla kiireessä valmentamaan ja parin tunnin äänen avauksen jälkeen kotiin täyttämään macaronssit. Tiukalla aikataululla hyppäsin junaan määränpäänä meidän pääkaupunki. Mun serkulla tuli mittariin 7 vuotta ja sitä juhlittiin iltapäivään asti. Minä tosin aika väsyneenä, johtuen päivän intensiivisestä aikataulusta, mutta tuolla on silti aina yhtä ihanaa käydä. Mun teokset pääsi jälkkäripöytään ja täytyy sanoa, etten oo ikimaailmassa saanut yhtä onnistuneita macaronsseja aikaan. Sunnuntai meni sitten jätkäsaaressa ja muissa design viikkojen tapahtumissa pyörien, kauniit huonekalut on vaan niin mun juttu! Kivan viikonlopun jälkeen oli ihan mukavakin palata arkeen. :-)

No Comments Yet, Leave Yours!