INSTAGRAM

lauantai 19. syyskuuta 2015

TÄÄ FIILIS

XOXO SN
Ne ketkä on joskus ylioppilaskirjoituksiin taikka pääsykokeisiin tms. lukenut, niin tietää tän fiiliksen ku kokeet ohi ja `vapaus` tullut takasin. Päästään takasin normaaliin rytmiin. Mun rytmiin kuuluu 1-2 oppitunnin pituiset koulupäivät ja paaljon kavereiden näkemistä. Kyllä kiitos. S`äkin tokasi, että nyt senkin elämä palas raiteille, kun mä oon takas sivistyksen parissa, hahah ihanaa! Suunnitteilla paljon kaikenlaista ja ai vitsit meidänkin Rodoksen reissu lähestyy uhkaavasti.

Käytiin tänään Myllyssä ja napattiin siskon kanssa tämmöiset kuvat, mulla riittää innostusta nyt blogiinkin yllin kyllin ja olis kiva tehdä jotai erikoisempaa tännekkin. Oisko teillä antaa mitään postaus/video ideoita, olis kiva päästä toteuttelemaan, kun mulla ei ole muuta kuin aikaa! Kuvissa näkyvä paita ja nahkatakki on muuten mun just nyt mun suosikkeja. Pökät oon napannut siskon kaapista ja nekin jo parii otteeseen tällä viikolla päällä, niin mukavat ja tyylikkäät mun silmään! Mitä mieltä te näin musta-valko painotteisesta asusta? Hiuksistakin lähti tossa viikko sitten aika roima pala kuluneita latvoja pois ja ai että kun ihminen voi olla tyytyväinen! En itselleni haluisi semmosta kunnon polkkista, joten tämä pituus niin passeli.
Kohta lähdenkin Siirin luokse ja katsotaan, jos jotain saataisiin tännekkin järkättyä :---) Ihanaa viikonlopun jatkoja kaikille!

No Comments Yet, Leave Yours!