INSTAGRAM

sunnuntai 27. toukokuuta 2018

VIIME PÄIVÄT

Aurinkoista sunnuntaita!


Mä köllöttelen tällä hetkellä Espanjan auringon alla ja täältä mut tulee löytämäänkin seuraavan kuukauden päivät. Mä sain koulun loputtua töistä yli kuukauden lomaa ja päätin tulla nauttimaan siitä  perinteisesti toisen kodin kulmille. Mulla on viime syksy ja kevät olleet aika hektisiä kahden työn ja koulun parissa, niin tämä tunne kun saa vain olla, on jotain älyttömän rentouttavaa. Päästä saa heittää kaikki ajatukset narikkaan, laittaa musiikin korville samalla juoden kylmää juotavaa, auringon tietenkin lämmittäessä iholla.

Mulla on tasan kahtena päivänä roikkunut kamera olkapäällä, mikä on huolestuttavan vähän. Olen koittanut ottaa rennosti myös kuvailun suhteen, etten antanut sen tuottaa minulle minkäänlaista päänvaivaa vaikka siitä sataprosenttisesti nautinkin. Sitä enemmänkin on kännykkäni kamera välähdellyt ja kuvasaldoni kamerarullassa on parin päivän ajalta jo satoja. Niistä siis koostuu tämän postauksen kuvatkin.

Oletteko te enemmän kamera- vai kännykkäkuvaajia? Mä taidan pikkuhiljaa kallistua jälkimmäiseen, mutta ihan vain vähän! Olenhan kuitenkin vannoutunut kamerankantaja.


1 kommentti:

  1. Noo.. myös htvällh säällä se kännykkä menee :) viimeks otin vaa puhelimen ulkomaille ku toi seiska painaa pari kiloa.. sen jälkeen ostim bbaa pienemmän järkkärin sen ohelle 😂

    VastaaPoista