INSTAGRAM

keskiviikko 16. joulukuuta 2015

ANASTASIA BEVERLY HILLS DIPBROW POMADE JA UUSI BB-VOIDE

xoxo SS
Päätin vihdoin tehdä sen mitä olen jo hetken aikaa suunnitellut; ostin Anastasia Beverly hillsin kulmavärin sävyssä taupe. Tähän mennessä oon ollut ihan tosi tyytyväinen ja vaikka vähän jännitinkin, niin toi sävy on ihan täydellinen! Usein vaaleille tarkotetut kulmavärit taittaa oranssiin, mutta tä menee enemmäkin kylmän vaaleenruskeen puoelle. Ikinä ennen en ole tolla systeemillä kulmiani laittanut, mutta tämä on niin helposti levittyvä tuote, ettei ongelmia ollut edes ensimmäisellä kokeilukerralla. Voin siis täysin vilpittömin mielin suositella tota kaikille, jotka edes vähän sen ostamista harkitsevat. Onko teillä mitään kokemusta tästä tai jostain muusta kyseisen merkin tuotteesta? 

Toinen uusi kokeilu on The Butikista yhteistyön kautta saatu BB-voide. Mulla ei ollu mitään suuria odotuksia ton suhteen, en nimittäin ole ennen kokeillut koko Naturado-merkin tuotteita. Yllätyin kuitenkin tosi positiivisesti ja ihastuin tohon, vaikken tavallisesti olekaan mikään kova BB-voiteiden ylistäjä. Mun mielestä ne ei ole yleensä kovin miellyttävän tuntuisia kasvoilla, mutta silti olen niitä käyttänyt, sillä niiden hoitava ominaisuus on hyväksi mun iholle. Kyseinen BB-voide levittyi tosi helposti naamalle samettisen koostumuksensa ansiosta ja jätti ihanan kevyen tunteen jälkeensä. Pelkäsin myös sävyn puolesta, mutta toipa menikin ja sulautui täydellisesti oman ihon sävyyn. Myös peittävyys oli mun aika puhtaalle iholle tosi hyvä ja ennen kaikkea se tasoitti hyvin ihon sävyä. Oon tainnut löytää vastustajan mun Macin studiofixille.. BB-voiteen ja koko luonnonkosmetiikkamerkin tuoteperheen löydät täältä.

No Comments Yet, Leave Yours!