INSTAGRAM

sunnuntai 19. lokakuuta 2014

BABYPINK JACKET

Mä oon 150% rakastunut tohon takkiin. Kun näin sen Zarassa jokunen viikko sitten tiesin heti, että nyt se on menoa ja kohta huomasinkin olevani kassajonossa kyseinen takki kainalossa. En taida omistaa yhtään itsekuria, siis vaatteiden suhteen. Noh, ainakin toi tulee olemaan kovassa käytössä varsinkin nyt kun ilma on kylmentynyt niin paljo, että nahkatakit varaston pohjalle ja karvatakit esiin :-) Mitäs te muuten pidätte uudesta takista? Kyseisen mustan mekon taas löysin kaappeja siivotessani. Se on ostettu joskus neljä vuotta sitten ja edelleen miellyttää mun silmääni. Oon nyt saanut vinopinon vaatteita kerättyä ja kirpparipaikkakin odottaa mua marraskuussa. Miettisin eka, että olisin tehnyt blogikirppiksen, mutta hmm.. Ehkä jätän sen nyt välistä, vai mitä mieltä olisitte? :-D

Äiti värjäsi myös yks päivä mun hiuksia. Blondimpaan taas siirryttiin, mutta tällä kertaa vain raitojen avulla (sillä juurikasvu pukkaa tulemaan niin kovaa). Suunnitelmissa on vielä joitakin muutoksia mun pehkoon, mutta lets seee..
Muistakaas käydä katsomassa aikasempikin postaus, sinne pääset TÄSTÄ!

XOXO SN

4 kommenttia: