INSTAGRAM

keskiviikko 19. maaliskuuta 2014

NEW CONVERSE SHOES

Nyt voin vihdoin iloisena sanoa, että tosiaan mulla on vihdoin uudet conssit! Vanhat oli sen väriset että, jos olisi sanottu että ne oli alunperin valkoiset, en olisi uskonut. Toiseksi ne oli aivan rikki, oikeesti joka kohdasta! Hahah. No nyt nä uudet on vielä jonkin aikaa kirkkaan valkoiset, saa nähdä kuinka kauan! Toinen asia oli, että noista converseista on vissiin joku uudempi malli? Tai ainakin toi `etulippa` ja sitten siellä takana se teksti :D
Anyway, mulla on pari muutakin juttua mistä oon hirmu innoissani! Niistä lisää myöhemmin, pidän teitä vielä hetken jännityksessä ;) Nyt kuitenkin päivän asuun ja sitten siirryn läksyjen pariin (niin kuin on koko päivä pitänyt). Kivaa viikon jatkoa!
JACKET - H&M
CARDIGAN - ZARA
JEANS - VILA
SHOES - CONVERSE
SCARF - SPAIN
TSHIRT - KAPPHAL
NECKLACE - STRADIVARIUS
XOXO SN

2 kommenttia:

  1. Oon niin kateellinen sulle ! Oot niin kaunis ja sun tyyli on upee :)

    http://nelliuu.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi apua älä vaan oo kateellinen! silti hirmu ihanasti sanottu, piristit mun iltaa :) suurimmat kiitokset ihana<3

      Poista