INSTAGRAM

torstai 16. tammikuuta 2014

THIS IS HOW WE DO

En tiiä mikä mua vaivas kun yks ilta muistan kun mietin että seuraavaks laitan herätyksen päälle. Arvatkaapa mihin tiistai aamuna sitten heräsin? No siihen kun eve laitto mulle viestiä ja kysy että missä oon. Nukuin ekaa kertaa tänä lukuvuonna pommiin! Sitäkin oudompi juttu on se että mulla oli alle puol tuntia tehä kaikki aamupuuhat ja mennä bussilla kouluun ja mä ehin vaikka yleensä mulla menee toi aika vaan bussiin.

Tänään käytiin ottamassa Even kanssa noi yllä olevat kuvat ja sen jälkeen meidän piti mennä Siirin kanssa koittamaan yhtä tanssia. Arvatkaa vaan oliko sitä ees? No ei. En tajuu ollaanko katottu jotain väärin, mutta mennään jokatapauksessa koittamaan sitä sitten huomenna. Ei mulla muuta, syöksyn nyt tekemään matikantehtäviä jotka pitäis olla huomenna valmiita..
(Vaihdoin mun huoneen järjestystä ja laitan siitä varmaan jossain vaiheessa kuvia!)

xoxo SS

No Comments Yet, Leave Yours!