INSTAGRAM

maanantai 16. marraskuuta 2015

MAC STUDIO FIX VS. STUDIO WATERWEIGHT

xoxo SS


Mulla on aina ollut aika puhdas iho ja oon säästynyt sen suuremmilta finnimääriltä. Se saattaa olla yksi iso tekiä siihen, etten juurikaan ole huomannut meikkivoiteissa mitään isoja eroja. Vuoden verran olen käyttänyt Macin meikkivoiteita ja nyt voin sanoa oppineeni eron hyvän ja paremman meikkivoiteen välillä. Tätä postausta varten otin vertailuun vanhemman Macin studio fixin sekä kaupoissakin uuden tulokkaan; Studio waterweightin.
Ensimmäisenä pöydälle nostetaan, mulla jo vuoden verran käytössä ollut, Studio Fix Fluid ja tämä todella ansaitsee paikkansa korokkeella. En ole ennen edes tajunnut koko meikkivoiteen hyvyyttä, mutta alemman yksilön ostettuani ymmärsin sen vallan mainiosti. Mähän ostin tämän jo tasan vuosi sitten Amerikasta ja siellä hinta hipoi kolmeakymppiä. Pumppu pitää ostaa erikseen, ellei halua kaataa ja sotkea avoimesta kierrekorkkisuusta. Siitä tulee lisähintaa se päälle vitonen. Suosittelen kysymään myyjältä apua sävynvalintaan, koska esimerkiksi mä tein niin ja sain mulle ihan täydellisen yksilön. Lisäksi en usko, että kukaan on halukas heittämään muutamaa kymppiä ihan hukkaan. Kun oikea sävy on valittu ja maksu suoritettu, voin vannoa että tä on yks parhaita meikkivoiteita ikinä! Ensinäkin, toi yks puteli on kestänyt mulla viimeiset vuoden päivät, vaikka toki käyttö on ollut aina vähän enemmän tai vähemmän aktiivista. Toiseksi, siitä riittää edelleen ainakin parille käyttökerralle. Peittävyys on myös mitä mahtavin ja se tuntuu iholla miellyttävältä. Oon saanut tosi paljon kehuja, kun tota on ollut naamalla ja tiedän myös useita muita kyseisen meikkivoiteen puolestapuhujia. 

Sitten päästään meidän uutukaiseen, eli Studio waterweightiin. Tä on jopa pari euroa Studio Fixiä kalliimpi, mutta ainakaan tähän mennessä en ole ymmärtänyt, että miksi. Okei, pumppua ei tarvitse erikseen ostaa, koska tossa on sellanen pipettisysteemi, mutta muuten kannatan kyllä enemmän tota vanhempaa mallia. Tämä waterweight on tosi paljon öljymäisempää, litkumaista ja koostumukseltaan kevyttä. Kun sen laittaa naamalle, niin mulla ainakin on aika tahmanen olo. Tämä siis vaatii kaverikseen puuterin, mitä taas Studio fixin kanssa en ikinä käyttänyt. Ehkä mä vielä käyn hommaamassa hyvän puuterin ja opettelen tykkäämään tästä meikkivoiteesta jota on kuitenkin käytetty useilla malleilla Fashion Weekeilla ja jota on jonkun verran hehkutettu. 

Onko teillä mitään mielipiteitä näistä tai joistain muista meikkivoiteista? Mä kannatan edelleen vanhaa kunnon Studio Fixia!

No Comments Yet, Leave Yours!