INSTAGRAM

sunnuntai 12. tammikuuta 2014

MOVIE WEEKEND

IMG_4510IMG_4593 copyIMG_4550
IMG_4481IMG_4508IMG_4522 copy
Oon ravannu koko viikonlopun leffasta toiseen ja käyttäny jo mun kaikki kolme joululahjalippua. Okei, käytiin katsomassa vaan Paranormal Activity 4 ja Hobitti ja molemmat oli aivan törkeen hyviä! En ois voinu uskoa että mä (Tunnetaan myös nimellä Pelkuri) olisin vapaaehtosesti mennyt kattomaan tommosta kauhuleffaa, mutta en tiiä onko mussa tapahtunu joku henkinen kasvu, koska lähinnä nauratti koko elokuva. Okei, kyllä mä pari kertaa kiljasin ja jätin pahimmat kohdat katsomatta, mutta en nähny edes painajaisia tai pelänny koko seuraavan viikon että joku hyökkää mun kimppuun niinkun kävi viime kerralla. Hobitti taas on ihan sanomattakin selvää että se on hyvä ja jäi niin ärsyttävään kohtaan, ootan jo kolmatta osaa!

Muuten oon katellu awkward maratoneja, syöny hyvää ruokaa ja urheillu tosi paljon. Tänään käytiin Annan kanssa ottamassa kuvia ja en oo koko talvena ollu näin jäässä! Toivotaan että lumi pysyis mutta ilmat lämpenis.. En edes tiedä onko se mahdollista? Anyway, ihanaa sunnuntaita!

I have been watching a lot of movies during this weekend. At friday we went to watch Paranormal Activity 4 witch was actually really good and I even laughed for it. And I think that everyone knows that Hobbits was also very very good and I can't wait to see next part of it. 
Today I have been watching Awkward marathons, eating good food and doing my workout. Couple hours ago we took some pictures with Anna and I didn't even remember how cold there is.. Anyway have a nice sunday! 

xoxo SS

No Comments Yet, Leave Yours!