INSTAGRAM

torstai 14. toukokuuta 2015

SNAP

xoxo SN
Snapchat on viimevuosina vasta tullut mulle päivittäiseen käyttöön ja päätinkin koota teille mun snappejä, joista suurin osa on näkynyt myös mun mystoryssa! Jos nämä mun mystoryt teitä kiinnostaa, niin lisätkää ihmeessä siiriniemi teidän snapchattiin :-) Päätin jättää turhat selittelyt nyt sikseen ja antaa kerrankin kuvien puhua (?). Haluutteko jatkossakin nähdä tän tapaisia postauksia? Lähiaikoina oon viettänyt paljon aikaa kavereiden kanssa, vapun, sekä muiden illallisten merkeissä. Tänään vietetään vapaapäivää ajelujen ja hyvän ruuan parissa. Ensviikolla alkaakin kakkosvuoden viimeinen koeviikko, mikä on kerrankin suht. rento. Eikä kauaakaan enää kesään, ai että aika kulkee nopeesti?!

Nyt toivotan hyvät helatorstain jatkot ja viettäkää mahtava viikonloppu!

1 kommentti: