INSTAGRAM

perjantai 15. toukokuuta 2015

HOME INSPO

xoxo SN
Ai kuinka niin tykkään valkoisesta sisustuksessa? En ymmärrä pointtianne.. Oon aina rakastanut sisustamista, sekä arkkitehtuuria. Tämä onkin yksi niistä sadasta tuhannesta vaihtoehdosta mun tulevaisuuden suunnitelmille, meinaan sisustusarkkitehdin ala. Siitä tulikin mieleeni, kuinka pelottavasti lähestyy mun hetki hakea jatko-opiskeluun. Miten voin hakea kun kaikki alat (almost;D) kiinnostaa. Noh, noin vuosi niin tämä tyttö istuu pissat housussa tietokoneen äärellä valitsemassa mulle tulevaisuuden opiskelupaikkaa. Aika hidasta vähän pls... 
Eksyin pitkästä aikaa mun Pinterest sivuille ja päätinkin koota teille mun silmää miellyttävät kuvat yhteen! 
Haluaisitteko nähdä jatkossakin täntapaisia postauksia?

No Comments Yet, Leave Yours!