INSTAGRAM

keskiviikko 12. syyskuuta 2018

MITÄ MULLE KUULUU?

XOXO SN


Elämäni on ollut paikasta A paikkaan B juoksemista kesän lopusta lähtien ja tuhannet tehtävät ja menot ovat täyttäneet kalenteriani. Tykkään aikataulutetusta elämästä, mutta ei ole kyllä pahitteeksikaan vaikka se nyt väheneekin. Ehkä ensimmäistä kertaa vuosiin en ole koskenut näin vähän kameraankaan, minkä vuoksi kuvasaldo on lähes mitätön. Ehkä asia tässä syksyn aika kuitenkin korjaantuu, varsinkin kun reissuja taas tiedossa.


Mulla on yksi parhaista kesistä takana ja nyt vilkas syksy edessä. Haalisin paljon mielenkiintoisia kursseja itselleni, joten tehtävää siis riittää. Mutta minähän en valita, sillä kaikki kiinnostaa mua ja on kiva päästä taas koulunpenkille! Mulla on tuutorhommat vieneet paljon aikaa ja vaivaa, sekä järjestely mitä erilaisimpiin juttuihin on ollut paitsi hauskaa, mutta myös väsyttävää. Oon tutustunut taas uusiin mahtaviin tyyppeihin, joita monia varmaan vilahtelee mun eri somekanavissani. (Ig:ssä ja Snapchatissä mut löytää nimellä @siiriniemi) Myös vaihtohaveet tuottavat paljon kuormaa ajatuksille ja siihenkin liittyy miljardi eri hoidettavaa asiaa, mutta siitä ehkä lähempänä lisää! Oon oikeesti tosi onnellinen kaikesta tällä hetkellä, mulla on maailman parhaimmat ihmiset mun ympärillä ja teen just nyt sitä mistä nautin. Nyt kun sanon, että elämä rullaa kaikki varmaan kääntyy päälaelleen, sitä siis odotellessa haha :D

Palaillaan taas pian, mulla ei kuitenkaan juttelut teille lopu varmaan ikinä kesken!xx



No Comments Yet, Leave Yours!