INSTAGRAM

lauantai 15. marraskuuta 2014

LEMPPARI HUULIPUNAT

 Huuli rasvat ja huuli punat - ei niinkään kiillot - on mun ihan lemppareita. Niillä saa ryhtiä naamalle ja kokonaisuuteen pikku lisän. Tänään me keskitytään noihin puniin, koska mulle on kertynyt muutama ihan ehdoton suosikki. Yllä olevassa kuvassa onkin kaikki rakkaat rivissä, heh. 
 Nyxin punat on uusimpia tulokkaita ja mukana tässä lähinnä niiden halvan hinnan ja laajan värivalikoiman vuoksi. Kummassakin on hyvä pigmentti ja tuntuu huulilla tosi miellyttävältä, ainoa vaan että mulla ainakin noi suttaantuu tosi helposti. Mutta se laaja valikoima.. Puhumattakaan neljän dollarin hinnasta. 
 Oh Gosh.. sanokaa mun sanoneen että tämä on merkki mitä todellakin suosittelen. Hinta heiluu kymmenen euron paikkeilla, eli ei todellakaan paha tästä laadusta. Toi on ollu mulla useissa illanvietoissa, kuten juhannuksena ja se kestää. Siis ongelma on lähinnä se miten sen saa pois. Mun ei oo tarvinnu lisätä sitä kertaakaan päivän tai illan aikana, edes syömisen tai juomisen jälkeen. 
 Face stockholmia omistan vain tämän yhden ainokaisen ja jos näitä joskus tulee vastaan niin aivan varmasti ostan lisää. Toi väri on tositosi ihana, sellanen kirkas ja pysyy myös aika hyvin. Näyttää kuvissa aika paljolti samalta kun toi Goshin, mutta todellisuudessa tä on paljon kirkkaampi ja sellanen pinkimpi. 
Tä on mun mittakaavalla vähän tyyriimpi (36e) ja sainkin kyseisen Diego dalla palman punan viime jouluna mun sitä edeltävän kesän työnantajilta. Tä mun on tosi kosteuttava ja vähäsen läpinäkyvä, mutta väriä tulee silti runsaasti. 

Mitkäs on teidän huulipunalemppareita?

XOXO SS

No Comments Yet, Leave Yours!