INSTAGRAM

lauantai 6. syyskuuta 2014

MOVIE OUTFIT

Oltiin eilen Mallan kanssa katsomassa paljon puhuttu Sex tape. Mun mielestä se oli ihan hauska ja tosiaan nimensä mukainen, hahah :-D Käytiin ennen leffan alkua nappasemassa kuvat ja koska kello lähestyi yhdeksää niin valostus tosiaan näkyy hyvin kuvissa.. Heh, nojuuu näette kuitenkin mun leffa-asun ja aika rennoissa mentiin! Nähtiin vielä yhtä kaveria elokuvan jälkeen, vaikka olin jo leffassakin meinannut nukahtaa (ei mun tapasta?). Kotiin ajoinkin silmät sitten puoliksi kiinni keskellä yötä..
Maanantaina ehkä tulossa parempia kuvia taas, mutta kertokaas mitä tykkäätte mun uusista ihanista sukista? Me likeeeey :----)
XOXO SN

2 kommenttia:

  1. Ihan superihana toi sun paita ! Mistä se on ostettu ja muistatko yhtään minkä hintanen se oli, vai ootko saanu yhteistyön kautta? :) Ja noi sukat on tosi suloset sun jalassa, sopii hyvin tohon asuun. Ite en osais käyttää tollasia sukkia, eli mun juttu noi ei kyllä oo :)
    http://nelliuu.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ostin ton viimevuonna Bershkasta ja en muista hintaa yhtään, oisko ollu 20€ paikkeilla?:-D eikä siis yhteistyön kautta.. hahah en oikeen tiiä onko noi munkaan tyyliset, mutta silti jotenki tykkään noista:-) kiitos kivasta kommentista ihana!<3

      Poista