INSTAGRAM

perjantai 8. elokuuta 2014

JYMY-YLLÄTYS


Huh mikä ilta eilen, meinas sydän pompata suusta ulos kun nä (btw, maailman ihan oikeesti parhaat) tytöt hyppäs nurkan takaa ja yllätti mut täysin! Mulla on nyt sellanen olo kun oisin simsissä, ennen mun 'tarvetaso' oli sellanen keltanen, mutta ton jälkeen se pomppas valkoseks ja sitä on kyllä hankala laskea, niin onnellinen mä olen kun voin sanoa että nä tytöt on mun rakkaimmat ystävät. Hassu vertaus, mutta kuvastaa mun olotilaa niin hyvin. 
Oltiin siis eilen meillä Siirin kanssa kun Anna kysy josko voitais tulla hänen kanssaan kuvailemaan. No lopulta päästiin Annan luo ja siellä hän odottelikin jo pihalla. Lähdettiin takapihan kautta sisälle päin kun Annan lompakko oli kuulemma kadonnu, mutta sieltäpä löytyikin lompakon sijaan jo yllä näkyvät työt ja menin kyllä aivan shokkiin. 'Ai ei mennäkkään kuvaamaan..?'. Sisällä oli järkättynä pöytä täynnä ruokaa ja tortillojen lisäksi Crisse ja Siiri N oli loihtinut mitä parhaimman kakun, teeman mukaan tottakai. Ihan huippuilta maailman parhaassa seurassa, teitä tulee kyllä ihan hirmunen ikävä! <3

(Even ja Crissen blogiin TÄÄLTÄ, Annan blogiin TÄÄLTÄ ja Kian blogiin TÄÄLTÄ!)

XOXO SS

No Comments Yet, Leave Yours!