INSTAGRAM

lauantai 14. kesäkuuta 2014

IHANA KESÄPÄIVÄ

Takana päin on pikkusiskon rippileirin vierailupäivä, kasa karkkia, pullaa, 2 ja puolen tunnin kävelymatka ihanan kesäsellä teillä musiikin tahtiin, peltomaisemia, kaupunkimaisemia, ravintola Niskan pizza tyhjää vatsaa täyttämään, koko päivän ihana seura ja päivän lopuuksi hurjan väsyneet jalat ja helpotus kun vihdoin pääsee kotisohvalle istumaan. Yksi juttu mikä tästä listasta puuttuu on kameran raahaaminen joka paikkaan, tai oikeastaan yhtään minnekkään ja se vähän itseäkin harmittaa. Eilen sain kuitenkin yllärin, kun postimies tuli koputtelemaan ovelle ja sain Ice watchin joka mulle Indiedays insipration Day'ssa luvattiin. Olin kokonaan tän kellon jo unohtanut joten ilo oli suuri kun pääsin kurkkimaan mitä paketista löytyi. 
 Ei ehkä mikään unelmien kello, mutta enköhän mä tolle jotain käyttöä keksi! Valkoinen väri nimittäin sopii monen kanssa.
 Siitä on jo aikaa kun nämä rakkaudet saapuivat, tais oikeastaan olla jo viime kuun puolella. Toi dermosilin aurinkopuuteri on ollut mun suosikki jo niin kauan kun saatan muistaa, yläasteen alkuajoilta ainakin kun aloin aurinkopuuteria edes käyttämään. Tulee niin kiva sävy ja just sopivasti. Toi Summer primer tuli hankittua ihan vaan sen takia että oon mainoksen uhri ja pikin värin suurkuluttaja minkä lisäksi halusin mun meikkipussiin jotain kesäistä. Jalkasuolaa en ole edes ennen käyttänyt ja taidakin heti tämän tehtyäni käydä täyttämässä ämpärin ja palkita tänään kovan työn tehneet jalkani!
Eilen tehtiin Venlan kanssa herkulliset pinaattipastafeta annokset minkä jälkeen herkuteltiin tollasella itsetehdyllä banaani"jäätelöllä", vesimeloonilla ja edelliseltä illalta jääneillä karkeilla. Nams!

XOXO SS

No Comments Yet, Leave Yours!