INSTAGRAM

perjantai 28. helmikuuta 2014

LAST WEEK

Viimeviikolla kun tosiaan oli loma, oli myös mun äidin synttärit. Mitä juhlittiin pariin otteeseen, perinteisesti ravintolaan menemisellä! Oli kerrankin hyvä hetki vetää mun aikoja sitten ostettu ginan hame päälle, niimpä niin myös tein :D Söin tyyliin joka päivä lomalla tosi epäterveellisesti, joten päätin että nyt alan taas muuttamaan tuota, sen jälkeen kun oon syöny 2,5kg irtsaria, hähäää XD
Kuitenkin nyt sekalaisiin kuviin, joita tuli viimeviikolla napsittua.
huivi Zara, hame GT, takki Kapphal
 Ostin myös ton Maybellinen Fit me meikkivoidepuikon. Onko jollain sellaista? Jos on, mitä mieltä ootte? Ite oon todennut sen hyväksi, ja näkyy jatkossa varmasti mun meikkipussissa. Oon myös kauan himoinnut tuota leopardikuvioista Tangle Teezeriä, koska se sopii paremmin laukkuun pienemmän koonsa takia ja sitten siinä on vielä suojaamassa noita piikkejä se "kansi". 
HYVÄÄ ALKAVAA VIIKONLOPPUA! XOXO SN

No Comments Yet, Leave Yours!