INSTAGRAM

perjantai 14. kesäkuuta 2013

KESÄDUUNIT CHECK



Tarkemmin sanottuna puolet tänä kesän kesätöistä on nyt suoritettu, kotiuduin nimittäin stadista tossa pari tuntia sitte ja sen jälkeen en oo ehtiny paljoa muuta ku muokkailla kuvia, syödä ja lukasta läpi ton lukiokirjeen. Lyseo siis odottelee mua keväällä, enkä voi sanoa että oisin ihan täysin tyytyväinen koska ei ollu eka hakutoive, mut kyl se menee varsinki ku janni tulee sinne myös enkä nimilistalta bongannu ainakaa yli kymmentä tuttua nimeä, mikä taas tarkottaa että uusia tuttavuuksia on luvassa paljon! Olin siis sellasella höyrylaivalla missä lähinnä siivoilin, hoidin kuittijuttuja, kävin mukana tukussa, vein postia, täytin leipiä, kiillottelin messinkiä ja olin mukana parilla keikalla missä oli sitte asiakkaita joille laitettiin buffa pöytää ja semmosia. Mun työt päätty tänään yheltä siihen ku otin laivan köydet irti ku ne lähti taas risteilylle ja siitä alko mun "kesäloma", koska heti päättäreiden jälkeen alko työt ja nyt lopulta pääsen rentoutumaan. Tiistaina koittaa kauan odotettu päivä kun lähen espanjaan ja sitä ennen on vielä hirveesti hommaa, pitäis nähä paria kaverii, siivoilla, käydä korjauttamassa aurinkolasit, laittaa muuttojuttuja vähän valmiiks ja uus sänkyki on tulossa maanantaina tonne uuteen kämppään. Teitäkään en oo unohtanu, mulla on nimittäin pari postausta suunnitteilla, ainakin ne berliini ostokset jotka luultavasti tulee videolla.
Tollaset balleriinat lähti päättäripäivänä kolmellakymmenelläviidellä eurolla dinskosta ja samalla kävin ostamassa ton yllä näkyvän vaaleenpunasen topin ginasta ku tuli kauhee kriisi että mitkä kengät ja paidan laitan illalla päälle.

xoxo SS

No Comments Yet, Leave Yours!