INSTAGRAM

sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

KIRPPISJUTTUJA JA ITSERUSKETTAVAA

Voin teille heti sanoa kaks asiaa joihin oon tällä hetkellä ihan koukussa ja ne on itseruskettava ja gossip girl! Sen sijaan esimerkiks koulujutut, mihin mun pitäis tällä hetkellä panosta ihan sikana, niin ne ei niinkään kiinnosta, mut kyl mä neki pakolla saan hoidettua. Siis voitteko kuvitella, oon yhen helvetin viikonlopun aikana kattonu 10 jaksoo gossip girlii, ja meinaan kattoa vielä lisääkin, tossa se netflixissä oottaa, että saan tän postauksen valmiiks. Oon myös palannu taas itseruskettavan pariin, aijemmin talvella en jaksanu panostaa mun ihon väriin, mutta kun on aurinko alkanu paistaa, ni en voi itelleni enää mitään. Edellispäivänä päätin, että en laita nyt viikkoon tai kahteen sitä ja annan ton vanhan kuoriutuu pois, mutta ei, mä menin eilen ja läträsin ton yhen purkin melkee loppuun! Kaiken muun saan ihan tasaseks, jopa selän vaikka laitoin senki ite, mutta käsivarsia en saa millään! Siis en tajuu, ne kun luulis olevan helpot. Minkälaisia itseruskettavakokemuksia teillä on ja mitä merkkejä suosittelette? :)
Oon suunnitellu, että ompelisin ite takin tai mekon tai jonku, mutta se suunnitelma on vielä vähän työn alla, alan tänään ehkä tekemään kaavoja, joten niistä enemmän myöhemmissä postauksissa! Tänään ei muuta kun urheiluu, syömistä, gossip girliä, koulujuttuja ja sit aattelin pestä mun pidennykset ja ehkä toi ompelu juttu! Pitäkää kiva sunnuntai! :)
Toi tummempi dove on ollu nyt kovassa kultuksessa, tulee tosi luonnollinen lopputulos! Vaaleempi taas on vähän liian vaalee, mutta se onki vaa sellanen pikku päivetys, sopii tosi hyvin ekaks itseruskettavaks. Noi molemmat dovet on niinku hoitavia kosteusvoiteita yhdistettynä itseruskettavaks! Kicksin ruskettavaa aattelin säästää kesäks, se on vähän hintavampi ja väri tummempi, vaikkei sekään kyllä oo kun joku kymmenen euroo!
Meiän ihan melkee vieree on avattu uus kirppari ja sieltä mukaan tarttu tollanen ruskee laukku neljällä eurolla, sit toi toinen laukku joka on aitoo nahkaa, ihan sika ihana kuudella eurolla, sekä alkuaan ginasta oleva takki neljä euroo!

xoxo SS


2 kommenttia:

  1. kannattaa muistaa pestä kädet ja varsinkin noi sormen välit itseruskettavan jälkeen jos ilman sitä hanskaa levität, niinku sun käsistä näkyy :D mä oon käyttäny itseruskettavissa dovea ja sitten se St Moriz on ehdoton ykkönen kaikista! mut se on sit kalliimpi kuin muut esim perus marketesita saatavat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, joo tiiän! :D Teen sen aina, oon ekaks liian laiska hakemaan hansat, eikä ne sit vaan pesemällä lähekkään niin helposti!:D okeei, kiitos!:)

      Poista