INSTAGRAM

tiistai 5. kesäkuuta 2012

holaaaaa

Tulin nyt tiedottaa et alku loma menny tosi hyvi ja kuviiki oon räpsiny aikas paljon.. mutta en saa siirrettyy niit tähä mun pappan koneelle mikä tarkottaa et ei oo yhtää kuvia nyt täältä ja sit ku mennää kotii noin kahden ja puolen viikon pääst ni tulee sellane kuva pläsäys et huhhuh. Sellaset postaukset on tylsii mis ei oo yhtää värii tai kuvii ni laitan sit pari kuvaa paikasta missä oon eli Fuengirolasta! Odotan kans iha sairaasti ku Anna tulee tänne lauantaina ja lähtee sit ens viikon sunnuntaina! Tääl on ollu sairaa hyvät ilmat, mut tänää aamul oli aikas sumuista ja pilvistä, mut nyt seki on jo melkee poissa.
Oon muute löytäny jo rippimekon ja kengätki !! ja sit tietty muitaki vaattei tarttunu mukaa XD et me voitais tehä sit Siirin kans yhes videopostaus kaikista ostoksista, jos joku siis haluaa? 
Ja muistakaa vastata tohon edellisen postauksen videon kysymyksiin!! Olis tosi kiva kuulla mitä muut on suunnitellu kesälomalle :) joten kommenttiivaa tulemaan.
Koitan viel myöhemmi saada noit kuvii koneel, mut nyt oon kokeillu jo nii monta kertaa et en usko et se enää onnistuu :(
adiooooooooooos

No Comments Yet, Leave Yours!